Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Eugeniusza de Mazenoda w Jeziorku

26-006, Nowa Słupia

Jeziorko 123a

Tel: 41 317-79-80

spjeziorko@o2.pl

 

 

 

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 1448279
  • Do końca roku: 278 dni
  • Do wakacji: 85 dni
1

Kartka z kalendarza

Informacja o ogłoszeniu na składanie ofert na budowę boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorku

Informacje o ogłoszeniu

Data publikacji ogłoszenia

08-04-2020

Termin składania ofert

27-04-2020

Numer ogłoszenia

1241867

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Dębna i Jeziorka, Jeziorko 123 a, 26-006 Nowa Słupia, Sekretariat.
2. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
3. Termin składania ofert upływa dnia 27-04-2020r. godz. 1100
4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Zdzisław Dudzic

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

413177980

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zadanie pn. „BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W JEZIORKU” polega na modernizacji-przebudowie istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Jeziorku wraz z trybuną zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę. Zakres prac obejmuje wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z drenażem, piłkochwytów, chodnika przy boisku, trybuny oraz oświetlenia. Inwestycja przewidziana jest na działkach nr 511, 512, 513/4, 509/1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 24x44m o nawierzchni poliuretanowej zgodnej z opisem w dokumentacji projektowej, przepuszczalnej, typu natrysk gr. 1,3 cm na podbudowie elastycznej gr. 3,5 cm. Boisko wraz z wyposażeniem ma być przystosowane do gry w piłkę ręczną, siatkówkę i koszykówkę. Trybuna stalowa, przeznaczona dla 76 osób. Do trybuny i furtki na boisko prowadzi chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm, ograniczony obrzeżem betonowym 8 x 30 cm, który łączy istniejący chodnik przy wejściu do szkoły z płytą boiska. Boisko zabezpieczone piłkochwytem z siatki polipropylenowej. W piłkochwycie zaprojektowano dwa wejścia, jedno przez furtkę, po stronie trybuny, drugie jako wjazd techniczny, przez bramę dwuskrzydłową. Wjazd techniczny na boisko został zapewniony przez utwardzony podjazd z kostki betonowej gr. 8 cm, ograniczony obrzeżem betonowym 8 x 30 cm.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Modernizacja boiska i doposażenie Szkoły Podstawowej w Jeziorku” Nr RPSW.07.04.00-26-0013/18
3. Zadanie współfinansowane, ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII „Sprawne usługi publiczne” , Działanie 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” oraz ze środków Funduszu Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej Infrastruktury Sportowej - edycja 2019.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: kielecki Miejscowość: Jeziorko 123A

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej oraz zwiększenie wykorzystania nowoczesnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Jeziorku . Realizacja w/w działania umożliwi i poprawi dostęp do nowoczesnych metod dydaktycznych oraz infrastruktury sportowej. Przełoży się to bezpośrednio na wzmocnienie sprawności fizycznej uczniów.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja-przebudowa istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Jeziorku wraz z trybuną zgodnie
z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę. Zakres prac obejmuje wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z drenażem, piłkochwytów, chodnika przy boisku, trybuny oraz oświetlenia. Inwestycja przewidziana jest na działkach nr 511, 512, 513/4, 509/1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 24x44m o nawierzchni poliuretanowej zgodnej z opisem w dokumentacji projektowej, przepuszczalnej, typu natrysk gr. 1,3 cm na podbudowie elastycznej gr. 3,5 cm. Boisko wraz z wyposażeniem ma być przystosowane do gry w piłkę ręczną, siatkówkę i koszykówkę. Trybuna stalowa, przeznaczona dla 76 osób. Do trybuny i furtki na boisko prowadzi chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm, ograniczony obrzeżem betonowym 8 x 30 cm, który łączy istniejący chodnik przy wejściu do szkoły z płytą boiska. Boisko zabezpieczone piłkochwytem z siatki polipropylenowej. W piłkochwycie zaprojektowano dwa wejścia, jedno przez furtkę, po stronie trybuny, drugie jako wjazd techniczny, przez bramę dwuskrzydłową. Wjazd techniczny na boisko został zapewniony przez utwardzony podjazd z kostki betonowej gr. 8 cm, ograniczony obrzeżem betonowym 8 x 30 cm.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zaleca się, aby Wykonawca przed rozpoczęciem prac zweryfikował dla swoich potrzeb inwentaryzację stanu istniejącego placu budowy.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną, wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp.
5. Zamawiający informuje, iż załączony przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną i nie może stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno – pomocniczym. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp.( zgodnie z zapytaniem ofertowym).
7. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
1) gabarytów i konstrukcji, wielkości, rodzaju, właściwości fizycznych oraz liczby elementów składowych,
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje),
4) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
9. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy. Oznakowanie dotyczy również wykonania tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi.

Kod CPV

45212200-8

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Dodatkowe przedmioty zamówienia
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45100000-8 Przygotowane terenu pod budowę
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45332000-3 Roboty instalacyjne wodociągowe kanalizacyjne
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin wykonania robót budowlanych do dnia 01.02.2021r. Przez termin zakończenia rozumie się datę uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu sportowego.
2. W ciągu 7 dni od dnia zawiadomienia o osiągnięciu gotowości do odbioru robót
i przyjęcia dokumentów niezbędnych do oceny wykonania zamówienia Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie odbiór przedmiotu umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Wiedza i doświadczenie

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, o powierzchni co najmniej 600 m2;

Potencjał techniczny

1) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa sposób spełnienia warunku następująco:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, o powierzchni co najmniej 600 m2;,
Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się.
b) Wykonawca musi dysponować przez cały okres realizacji zamówienia potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie
z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r.,
poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)
lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1946), tj.:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno– budowlanej, oraz posiadającym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy budowie, przebudowie lub remoncie przynajmniej jednego boiska sportowego
o nawierzchni poliuretanowej w ciągu ostatnich pięciu lat.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r.,
poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)
lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1946), tj.:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno– budowlanej, oraz posiadającym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy budowie, przebudowie lub remoncie przynajmniej jednego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej w ciągu ostatnich pięciu lat.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę 100 000,00 zł;

Dodatkowe warunki

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.2. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego). Oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej; 4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 1.3. W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego). Oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. 2) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 5 do Zapytania Ofertowego). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego). 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 5) Oświadczenie o braku powiązania z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo (według załącznika nr 7 do Zapytania ofertowego). Szczegółowy wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie Zamówienia określony został w zapytaniu ofertowym.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
Cena waga: 80%
Wydłużony okres rękojmi waga: 16%
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia waga: 4%
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najkorzystniejszą cenę 80 pkt
- za najdłuższy termin rękojmi 16 pkt
- za największe doświadczenie personelu kluczowego 4 pkt

W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
cena = -------------------------------------------------- x 80 pkt
cena badanej kolejno oferty – brutto
Kryterium – wydłużony okres rękojmi
W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej rękojmi. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:
Rękojmia minimalna tj. 60 m-cy – 0 pkt.
Wydłużenie rękojmi o 72 m - ce – 8 pkt.
Wydłużenie rękojmi o 84 m -ce – 16 pkt.
Okres rękojmi udzielanej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Okres rękojmi udzielanej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 60 miesięcy i nie może być dłuższy niż 84 miesiące. Oferty z rękojmią krótszą od minimalnej Zamawiający przyjmie, iż wykonawca udzielił rękojmi na okres 60 miesięcy. Dla oferty bez podania okresu wydłużenia rękojmi, Zamawiający przyjmie rękojmię minimalną. Podanie w ofercie dłuższego od maksymalnego punktowanego okresu rękojmi spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana rękojmia oferowana).
Kryterium - doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
W powyższym kryterium oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę jako kierownika budowy. Wykonawca wykaże liczbę pełnionych funkcji kierownika budowy przez wskazaną osobę w ciągu ostatnich 5 lat przy budowie, przebudowie lub remoncie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej.
Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób, za pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji inwestycji o parametrach wyżej opisanych
- jeden raz – 0 punktów;
- za dwa razy lub więcej – 4 punkty;
Razem w tym kryterium można uzyskać – maksymalnie 4 pkt.
Wskazany w ofercie Kierownik budowy będzie pełnił swoją funkcję przy realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej funkcję Kierownika budowy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że nowa proponowana osoba posiada nie mniejsze doświadczenie niż wykazane dla Kierownika budowy w złożonej ofercie.
Dane kierownika budowy zawarte w tabeli w ofercie dotyczące niniejszego kryterium, nie podlegają uzupełnieniu.
3. Łączna ilość punktów, które oferta może otrzymać, odpowiada sumie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.

Wykluczenia

Podstawy wykluczenia
1) Z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
a. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b. będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
• którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1600, z późn. zm.11) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1468 i 1495),
• o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
• skarbowe,
• o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
• cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2012 poz. 769);
c. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt b;
d. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
e. który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
f. który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
g. który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia;
h. który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
i. który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
j. będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2019 r. poz. 628 i 1214);
k. wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
l. którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
m. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655);
2) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie wskazanych powyżej przesłanek określonych w lit. b-c, w lit. e-i oraz w lit. m, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności,
w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę
z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

STOWARZYSZENIE ROZWOJU WSI DĘBNA I JEZIORKA

Adres

26-006 Jeziorko

świętokrzyskie , kielecki

Numer telefonu

413177980

NIP

6572906621

Tytuł projektu

Modernizacja boiska i doposażenie Szkoły Podstawowej w Jeziorku

Numer projektu

RPSW.07.04.00-26-0013/18-00