Realizacja projektu IPNI
PROJEKTY UNIJNE
PROJEKT IPNI 2013-2014
I PROJEKT „NASZ SZKOLNY OGRÓDEK METEOROLOGICZNY”
REALIZOWANY METODĄ PROJEKTU
Badania meteorologiczne urozmaicały zajęcia, przez co uczniowie chętnie się w nie angażowali. Własnoręcznie wykonali przyrządy do mierzenia elementów pogody, zaprojektowali kartę do obserwacji pogody, prowadzili badania elementów pogody: temperatury powietrza, ciśnienia atmosferycznego, wiatru, opadów, wilgotności powietrza.
Dodatkowym urozmaiceniem zajęć był pomiar za pomocą Interfejsu Cobra 4, który to szkoła otrzymała w ramach projektu.
Na zajęciach komputerowych uczniowie wyszukiwali informacje o anomaliach pogodowych – wykonali prezentację multimedialną.
II PROJEKT „WODA JAKO ŚRODOWISKO ŻYCIA”
REALIZOWANY METODĄ PROJEKTU
Po wprowadzeniu do tematu i podziale na grupy, uczniowie dostali zadania do wykonania: projektowali modele ryb i roślin akwariowych, wykonując papierowe akwarium. Używając różnych przyrządów mierniczych, dokonywali pomiarów długości. Obserwowali i opisywali rysunek spod mikroskopu podczas obserwacji kropli wody.